НАШІ ПЕРЕВАГИ

Зараз ми розповімо тобі про круті фішки, які пропонуємо разом з фулфілментом

ДЕТАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

Друже, ми постійно поліпшуємо наш сервіс і знаходимося в безперервному вдосконаленні послуг. Нижче ми постаралися перерахувати тобі більшість функцій. Але все-таки їх ще більше;)

В шоці від київських цін на фулфілмент? З сучасними швидкостями доставки немає сенсу переплачувати!

Обирай фулфілмент на головній траспортній артерії Вінниця-Житомир!

У нас дійсно найнижчі тарифи в Україні! Чому? Ну, наприклад, тому, що ми не тратимо космічні кошти на оренду, знаходимость там, де немає потреби витрачати багато на утримання фірми. А ще, у нас на території знаходиться Нова Пошта і ми економимо на перевезенні посилок до відділення. Ми впевнені: необхідно надавати якісні послуги у великій кількості за максимально низькою ціною. Це рушійна сила розвитку будь-якого бізнесу!

  • Лише 8,99 грн за послуги з пакування і відправлення посилки незалежно від тарифу!
  • Правильно продумана логістика. Якщо ти будуєш якісний сервіс, все має бути поруч.

  • Великий обсяг якісних послуг.

  • Нова пошта на території.

  • + Всього одна гривня за додатковий товар в коробці!

  • Зберігання трьох палет – БЕЗКОШТОВНО! Решта – по 125 грн на місяць.

Погодься, ці тарифи просто смішні!

Однією з наших переваг є жива техпідтримка в telegram та по телефону. Ти можеш об’єднати в telegram-чат наших співробітників і своїх менеджерів, які будуть працювати з нами. Ніяких роботів і очікувань на лінії!

Тільки живі люди, готові прийти на допомогу відразу,

як тільки виникло питання або завдання. Ми реагуємо миттєво. Ти будеш відчувати наше надійне плече поруч, де би ти не був!

  • Об’єднання твоїх співробітників і наших операторів в одному телеграм-чаті

  • Оперативне реагування. Жодне повідомлення не буде залишено без відповіді. Якщо твої співробітники щось написали нам, наші оператори зобов’язані відреагувати і підтвердити прийняття інформації за допомогою окремого повідомлення
  • Можливість контролювати ситуацію на льоту онлайн
  • Ти можеш дивитися всю історію листування, бачити як вирішуються завдання, і все це – в твоєму телефоні!

Ми дуже швидкі. Ти напевно чув, що для твого клієнта важлива швидка доставка, “остання миля”. Клієнт хоче “на вчора”.

А тепер увага!

Як тільки твої менеджери натискають кнопочку “вивантаження” і таким чином скидають нам заявку на відвантаження посилки, твій товар відразу ж потрапляє на Нову Пошту.

Розумієш? Не через годину, не завтра, а відразу. Товар одразу ВЖЕ ТАМ і поїде до твого клієнта СЬОГОДНІ.

  • Замовлення відправляються день в день, а далі діють найшвидчі в Україні терміни доставки Нової Пошти.

  • Терміни та тарифи доставки Новою Поштою по різним містам практично однакові, наприклад, з Києва в Дніпро посилка буде йти стільки ж, скільки з Вінниці в Дніпро, і ця пересилка буде коштувати однаково в обох випадках.

Але і це ще не все! У чому ми ще швидкі – так це в оперативному реагуванні на твої зміни заявок.

  • Ми дуже швидко реагуємо на змінення твоїх правил гри.

Ти скинув замовлення, але раптом твій клієнт передумав і хоче іншого? Ок, немає проблем, оперативно міняємо! Клієнт хоче додати друге замовлення до першого? Та легко! Миттєво перепакуемо і внесемо зміни в електронну накладну! В крайньому випадку повернемо машину з терміналу Нової Пошти і зробимо другу ходку… Так, і таке реально! І це не всі можливості;)

Ще ніхто і ніколи не робив такого.

Забудь про “скинути на імейл заявку”!
Забудь про “скинути на імейл видаткову”!
Забудь взагалі про цей кам’яний вік! Навіщо він потрібен в епоху цифри і штучного інтелекту?

ОДНА кнопка в твоєї улюбленої 1С вивантажує заявку, вивантажує видаткову (яку ми роздрукуємо та з факсиміле надішлемо твоєму клієнту), перевіряє наявність товару на нашому складі, перевіряє, чи вистачає товару, щоб перевести його в резерв.
А це означає, що тобі не потрібно зосереджувати вивантаження нам замовлень в чиїхось одних руках. Бо ця людина – вузьке місце твого бізнесу! Наприклад, вона вийшла на обід, а клієнту треба було терміново і клієнта загублено:(

  • Всі твої менеджери можуть вивантажувати замовлення одночасно!

У тебе може бути чотири менеджера, і всі вони можуть робити вивантаження фулфілмент-заявок нам. І товару завжди вистачить!
Їм взагалі-то необов’язково заходити в нашу систему. Достатньо просто робити вивантаження з 1С і перевіряти номери декларацій в електронному кабінеті Нової Пошти!

  • Надійне резервування товару на складі.

Як тільки один з твоїх менеджерів вивантажує фулфілмент-заявку на товар, ця кількість товару ставиться в нашій системі в резерв. Це означає, що якщо, наприклад, всього є 10 одиниць товару на складі, і 6 з них ставиться в резерв, то другий твій менеджер вже не зможе поставити в резерв ще 6 одиниць товару. Йому буде видано повідомлення, що є для резервування тільки чотири одиниці.
Загалом, система надійно захищена не тільки від того, щоб продати те, що вже комусь відвантажили, але ще й від того, щоб продати те, що тільки збираються відвантажити. І все робиться дуже легко натисненням однієї кнопки!

Твій товар може виглядати зовсім однаково,

але мати різний штрих-код. І ми передбачили це.

При прийманні товару ми перевіряємо відповідність кількості заявленої за допомогою сканера штрих-кодів. У разі відправлення товару твоїм клієнтам ми двічі перевіряємо відповідність кількості.
Таким чином мінімізується ймовірність помилки.

  • Ніякої пересортиці!

Ми заберемо до нас твій товар за 0,8 грн за 1 кг!

Привезти до нас товар коштує недорого.

ми довеземо твій товар з Києва до нас за 80 коп / кг. При цьому тариф з іншого міста буде відрізнятися не значно. Ти не помітиш витрат на доставку до нас!

  • Воронка продажів. Клієнти та історія спавпраці з ними.

  • Ліди.

  • Канбан-система.

  • Cклад.

  • Облік виробництва. Списання сировини та перетворення її на товари.

  • Табелі, витрати, відпустки, проєкті.

Та багато іншого вже налаштовано та інтегровано з нашим фулфілмент-складом!
Звичайно ж ти можеш користуватися і своєю власною CRM не використовуючи нашу.

А ще ми можемо:

  • Обробляти повернення.
  • Упакувати в твою брендовану коробочку.

  • Роздрукувати видаткову накладну, поставити на неї печатку і факсиміле.

  • Зробити передпродажну підготовку товару, поставити на товар антікрадіжні датчики.

  • Заповнити гарантійні талони.

Все що ти ще можеш придумати і запропонувати нам!

Якщо це важливо твоїм клієнтам, нам важливо надавати таку послугу!

НАША МЕТА – БІЛЬШЕ ПОСИЛОК!

Ми можемо питати твоїх менеджерів, чому сьогодні менше, ніж учора? І таким чином опосередковано стимулювати твої продажі! Ми можемо підказати з інтернет-дизайном і рекламою. Просто запитай! Ми навіть можемо іноді побути твоїм таємним покупцем.
Ми кровно зацікавлені в підвищенні твоїх продажів! Ми будемо не просто партнером, ми будемо надійним другом.

Зв’язатися з нами

ЛЕГКЕ ЗАМОВЛЕННЯ

Залишай контактні дані і ми зв’яжемося з тобою та обговоримо нюанси саме твого бізнесу! Дані не попадуть до баз розсилок.

ОФІС

+38-097-094-7001

РОЗТАШУВАННЯ

вул. Робітнича, 32. смт. Бродецьке, Вінницької обл.

РОБОЧІ ГОДИНИ

9:00 – 18:00

ОФІС

+38-097-094-7001

РОЗТАШУВАННЯ

вул. Робітнича, 32. смт. Бродецьке, Вінницької обл.

РОБОЧІ ГОДИНИ

9:00 – 18:00