НАШІ ПЕРЕВАГИ

Зараз ми розповімо про круті фішки, які пропонуємо разом з фулфілментом

Ми постійно поліпшуємо наш сервіс і знаходимося в безперервному вдосконаленні послуг. Нижче ми постаралися перерахувати тобі більшість функцій. Але все-таки їх ще більше;)

В шоці від цін на фулфілмент? Немає сенсу переплачувати!

У нас дійсно найнижчі тарифи в Україні! Чому? Тому, що ми не тратимо космічні кошти на оренду, знаходимость там, де немає потреби витрачати багато на утримання фірми. А ще, у нас на території знаходиться Нова Пошта і ми економимо на перевезенні посилок до відділення. Ми впевнені: необхідно надавати якісні послуги у великій кількості за максимально низькою ціною. Це рушійна сила розвитку будь-якого бізнесу!

  • Лише 14,99 грн за послуги з пакування і відправлення посилки! І ніяких більше прихованих платежів!

  • Правильно продумана логістика склад-відділення НП – термінал НП. Якщо ти будуєш якісний сервіс, це має бути поруч.

  • Великий обсяг якісних послуг.

  • Нова пошта на території.

  • + Всього одна гривня за додатковий товар в коробці! Але є тариф-опт, де 17,99 грн за 9 товарів в коробці.

  • Зберігання трьох палет – БЕЗКОШТОВНО! Решта – по 125 грн на місяць.

Погодься, ці тарифи просто смішні!

Однією з наших переваг є жива техпідтримка в telegram та по телефону. Ти можеш об’єднати в telegram-чат наших співробітників і своїх менеджерів, які будуть працювати з нами. Ніяких роботів і очікувань на лінії!

Тільки живі люди, готові прийти на допомогу відразу,

як тільки виникло питання або завдання. Ми реагуємо миттєво. Ти будеш відчувати наше надійне плече поруч, де би ти не був!

  • Об’єднання твоїх співробітників і наших операторів в одному телеграм-чаті

  • Оперативне реагування. Жодне повідомлення не буде залишено без відповіді. Якщо твої співробітники щось написали нам, наші оператори зобов’язані відреагувати і підтвердити прийняття інформації за допомогою окремого повідомлення
  • Можливість контролювати ситуацію на льоту онлайн
  • Ти можеш дивитися всю історію листування, бачити як вирішуються завдання, і все це – в твоєму телефоні!

Ми дуже швидкі. Ти напевно чув, що для твого клієнта важлива швидка доставка, “остання миля”. Клієнт хоче “на вчора”.

А тепер увага!

Як тільки твої менеджери натискають кнопочку “вивантаження” і таким чином скидають нам заявку на відвантаження посилки, твій товар відразу ж потрапляє на Нову Пошту.

Не через годину, не завтра, а відразу. Товар одразу ВЖЕ ТАМ і поїде до твого клієнта СЬОГОДНІ.

  • Замовлення відправляються день в день, а далі діють найшвидчі в Україні терміни доставки Нової Пошти.

  • Терміни та тарифи доставки Новою Поштою по різним містам практично однакові, наприклад, з Києва в Дніпро посилка буде йти стільки ж, скільки з Вінниці в Дніпро, і ця пересилка буде коштувати однаково в обох випадках.

Але і це ще не все! У чому ми ще швидкі – так це в оперативному реагуванні на твої зміни щодо заявок.

  • Ми дуже швидко реагуємо на змінення твоїх правил гри.

Ти скинув замовлення, але раптом твій клієнт передумав і хоче іншого? Ок, немає проблем, оперативно міняємо! Клієнт хоче додати друге замовлення до першого? Та легко! Миттєво перепакуемо і внесемо зміни в електронну накладну! В крайньому випадку повернемо машину з терміналу Нової Пошти і зробимо другу ходку… Так, і таке реально! І це не всі можливості;)
Також є можливість відправити товар іншими перевізниками та поштовими операторами.

Ваші покупці будуть здивовані і стануть вашими постійнимі клієнтами, бо

Через 15 хвилин посилка відправлена Новою Поштою! Прості посилки (один-два легких товара в коробці) ми відправляємо одразу, фотографуємо ТТН, надсилаємо вам. По ТТН можна перевірити, що посилка вже є на відділенні НП.

Ми працюемо майже кожен день, бо дотримуємось графіку роботи Нової Пошти.

  • Ми працюемо 7 днів на тиждень.
  • Замовлення приймаються і відправляються навіть у суботу та неділю.

  • У свята також є свій графік роботи.

Замовлення до відправлення день-в-день приймаються по такому графіку:

Понеділок-п’ятниця: до 17:30

Субота, неділя, святкові: до 16:30

В нас працюють тільки ті, хто полюбляє точність, доскональність та довершеність. Процеси побудовані таким чином, щоб уникнути вузькі місця, де можуть статися помилки.

  • Ми працюємо вже четвертий рік і вдосконалили процеси за цей час.
  • 99,9% відправлень – надсилаються без помилок, а рідкісні дрібні непорозуміння швидко вирішувалися без негативу для клієнтів і їх покупців.

На початок роботи з нами ви пояснюєте на відео як пакувати саме вашу продукцію. Усі нюанси та важливі моменти. Ми дотримуємося вашіх правил пакування і ще користуємося правилами надійного пакування Нової Пошти.

  • За 2021 рік в нас не було ще жодного випадку пошкоджень при транспортуванні.

  • Доречі, ви можете надіслати нам свої брендовані коробки, пакети, та інше іми будемо використовувати саме їх для пакування вашої продукції.

Ми надійні. На нашому фулфілменті встановлено систему безперебійного постачання електроенергії і це дуже важлива складова до якісного сервісу. Ніякі погодні умови і перебої в постачанні електроенергії та інтернету не можуть перешкодити виконанню наших зобов’язань перед вами. Співробітники ніяк не помічають моменту перемикання: для них електрика не зникає ні на секунду.

  • Якщо світло вимикається, система продовжує функціонувати від автономних джерел живлення.

  • Ми забезпечуємо 10 годин автономної роботи складу та НП.

Ще ніхто і ніколи не робив такого.

Забудь про “скинути на імейл заявку”!
Забудь про “скинути на імейл видаткову”!
Забудь взагалі про цей кам’яний вік! Навіщо він потрібен в епоху цифри і штучного інтелекту?

ОДНА кнопка в твоєї улюбленої 1С вивантажує заявку, вивантажує видаткову (яку ми роздрукуємо та з факсиміле надішлемо твоєму клієнту), перевіряє наявність товару на нашому складі, перевіряє, чи вистачає товару, щоб перевести його в резерв.
А це означає, що тобі не потрібно зосереджувати вивантаження нам замовлень в чиїхось одних руках. Бо ця людина – вузьке місце твого бізнесу! Наприклад, вона вийшла на обід, а клієнту треба було терміново і клієнта загублено:(

  • Всі твої менеджери можуть вивантажувати замовлення одночасно!

У тебе може бути чотири менеджера, і всі вони можуть робити вивантаження фулфілмент-заявок нам. І товару завжди вистачить!
Їм взагалі-то необов’язково заходити в нашу систему. Достатньо просто робити вивантаження з 1С і перевіряти номери декларацій в електронному кабінеті Нової Пошти!

  • Надійне резервування товару на складі.

Як тільки один з твоїх менеджерів вивантажує фулфілмент-заявку на товар, ця кількість товару ставиться в нашій системі в резерв. Це означає, що якщо, наприклад, всього є 10 одиниць товару на складі, і 6 з них ставиться в резерв, то другий твій менеджер вже не зможе поставити в резерв ще 6 одиниць товару. Йому буде видано повідомлення, що є для резервування тільки чотири одиниці.
Загалом, система надійно захищена не тільки від того, щоб продати те, що вже комусь відвантажили, але ще й від того, щоб продати те, що тільки збираються відвантажити. І все робиться дуже легко натисненням однієї кнопки!

Твій товар може виглядати зовсім однаково,

але мати різний штрих-код. І ми передбачили це.

При прийманні товару ми перевіряємо відповідність кількості заявленої за допомогою сканера штрих-кодів. У разі відправлення товару твоїм клієнтам ми двічі перевіряємо відповідність кількості.
Таким чином мінімізується ймовірність помилки.

  • Ніякої пересортиці!

Ми заберемо до нас твій товар за 0,8 грн за 1 кг!

Привезти до нас товар коштує недорого.

Орієнтовно доставка твого товару до нас з Києва коштуватиме 0,80-1.10 грн / кг. При цьому тариф з іншого міста буде також не головною статтєю витрат. Ти не помітиш витрат на доставку до нас!

  • Воронка продажів. Клієнти та історія спавпраці з ними.

  • Ліди.

  • Канбан-система.

  • Cклад. Можна побачити залишки завжди і вони будуть актуальні , всі переміщення, резервування.
  • Облік виробництва якщо потрібно. Списання сировини та перетворення її на товари.
  • Табелі, витрати, відпустки, проєкті.

Та багато іншого вже налаштовано та інтегровано з нашим фулфілмент-складом!
Звичайно ж ти можеш користуватися і своєю власною CRM не використовуючи нашу.

А ще ми можемо:

  • Обробляти повернення.
  • Упакувати в твою брендовану коробочку.

  • Роздрукувати видаткову накладну, поставити на неї печатку і факсиміле.

  • Зробити передпродажну підготовку товару, поставити на товар антікрадіжні датчики.

  • Заповнити гарантійні талони.

Все що ти ще можеш придумати і запропонувати нам!

Якщо це важливо тобі та твоїм клієнтам, нам важливо надавати таку послугу!

Нам нема чого приховувати. Ми готові прийняти вас у себе в гостях і показати як зберігається і обробляється товар.

  • Ви зможете особисто поговорити з нашими співробітниками, які будуть його відбирати, упаковувати і відправляти по вашим замовленням.

  • Ми надамо вам контакти нашіх партнерів від Львова до Харкова і ви зможете особисто задати різноманітні запитання, розпитати як це – працювати з нами.

НАША МЕТА – БІЛЬШЕ ПОСИЛОК!

Ми можемо питати твоїх менеджерів, чому сьогодні менше, ніж учора? І таким чином опосередковано стимулювати твої продажі! Ми можемо підказати з інтернет-дизайном і рекламою. Просто запитай! Ми навіть можемо іноді побути твоїм таємним покупцем.
Ми кровно зацікавлені в підвищенні твоїх продажів! Ми будемо не просто партнером, ми будемо надійним другом.

Зв’язатися з нами

ЛЕГКЕ ЗАМОВЛЕННЯ ПОСЛУГ

Залишай контактні дані і ми зв’яжемося з тобою та обговоримо нюанси саме твого бізнесу! Дані не попадуть до баз розсилок.

ОФІС

+38-097-094-7001

РОЗТАШУВАННЯ

вул. Робітнича, 32. смт. Бродецьке, Вінницької обл.

РОБОЧІ ГОДИНИ

9:00 – 18:00

ОФІС

+38-097-094-7001

РОЗТАШУВАННЯ

вул. Робітнича, 32. смт. Бродецьке, Вінницької обл.

РОБОЧІ ГОДИНИ

9:00 – 19:00